Financieel medewerker

  • Adres
    Utrecht
  • Werkuren
    32-38 uur per week
  • €2751
    €3732

Ben jij klaar voor een dynamische functie in een hecht team? Krijg je energie van een werkomgeving waar geen dag hetzelfde is, waar ontwikkelen en groeien hoog in het vaandel staat en waar je een maatschappelijk steentje bij kan dragen? Lees dan verder!

Solliciteer
Staf_online overleg_01_web.jpg

Waar ga ik werken?

Gezondheidszorg Asielzoekers zorgt voor goede zorg voor alle asielzoekers. Op bijna elke opvanglocatie van het COA biedt GZA huisartsenzorg aan asielzoekers.

Wat je gaat doen
  • Je verwerkt facturen, bankboekingen en betalingen.

  • Je assisteert bij de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting.

  • Je denkt mee over het verbeteren van financiële processen.

  • Je treedt op als aanspreekpunt voor zowel interne als externe stakeholders.

  • Je ondersteunt en adviseert bij operationele activiteiten.

Waar je gaat werken

Je maakt onderdeel uit van een klein Finance team dat continu in ontwikkeling is, onder andere door de groei van onze organisatie. Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor de financiële administratie en de voorbereidingen van de afsluitingen. Samen met je collega’s zorgen jullie voor een efficiënte en nauwkeurige financiële administratie. Je werkt op ons hoofdkantoor in Utrecht.

Wie jij bent
  • Een afgeronde Mbo-opleiding in een relevante richting, zoals Bedrijfsadministratie;

  • Relevante werkervaring met onder andere rapportages aanleveren, betalingen doen, processen optimaliseren en efficiënter maken;

  • Ruime ervaring met Excel;

  • Je hebt een hands-on en een proactieve instelling met een flexibele houding en bekendheid met de deadlines binnen een Finance afdeling.

Wat wij je bieden

We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:

  • Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2751,- en € 3733,- op basis van een 38-urige werkweek in schaal 5 conform cao Huisartsenzorg.

  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld.

  • In eerste instantie teken je een tijdelijk contract, waarbij we natuurlijk de intentie hebben om langdurig met elkaar samen te werken.

  • Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 10 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg Groep.

  • Gezellige events zoals ons jaarlijkse bedrijfsuitje en onze wintersporttrip.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Inge van Roekel, Financial manager, op 06 86 87 70 09.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

Leuk dat je interesse hebt in deze functie!

Kennismakingsgesprek

Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.

Vervolggesprek

We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.

Arbeidsvoorwaardengesprek

We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.

Contractaanbod

We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.

Start je nieuwe baan

Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!

Mariëlle van Oorschot recruiter

Vragen over deze functie?

Telefoon
Whatsapp