In deze tactisch-strategische rol ben jij de schakel tussen HR en het management van jouw bedrijfsonderdeel. Elk bedrijfsonderdeel kent zijn eigen dynamiek en hoewel er een groepsbreed HR-beleid is, zijn de HR-uitdagingen per bedrijfsonderdeel net weer anders. We zitten in een transitie van traditioneel HR-advies naar een meer strategische HR-businesspartnerrol en jij kan deze transitie helpen te doen slagen!
Je bent dé sparringpartner van jouw leidinggevenden op HR-gebied. Zo adviseer je hen bij complexe HR-vraagstukken op individueel en op teamniveau, neem je deel aan de sociaal medische overleggen en zie je toe op de juiste administratieve afhandeling van de HR-mutaties door de HR-administratie. Ook help je startende en nieuwe leidinggevenden om in hun rol op HR binnen onze organisatie te komen. Daarnaast geef je strategisch advies op grond van trends en data gedreven inzichten. Je werkt mee aan de strategische personeelsplanning, teamontwikkeling en de organisatieveranderingen (groei, digitaliseren, e.d.) van jouw bedrijfsonderdeel.
Als HR-adviseur neem je deel aan projecten over bijvoorbeeld duurzame inzetbaarheid, feedback en ontwikkelcultuur of behoud van medewerkers. Vaak doe je dit samen HR-collega’s van Advies, de Academie, het Arbo- en verzuimteam of Recruitment.
Met deze functie maak je impact. Je bouwt mee aan een toekomstbestendige HR-strategie in een snelgroeiend bedrijf en krijgt volop ruimte om jouw expertise in te zetten en jezelf verder te ontwikkelen.
Het HR-adviesteam bestaat uit vijf HR-adviseurs en je rapporteert aan de teamleider HR advies. Alle HR adviseurs werken voor hun eigen bedrijfsonderdeel, waarbij we met elkaar het grote HR plaatje van de Arts en Zorg Groep in de gaten houden en met elkaar meedenken en helpen waar nodig. Afhankelijk van jouw kennis, ervaring en voorkeur bekijken we samen met welk bedrijfsonderdeel van de Arts en Zorg Groep jij de beste match vormt.
Wij zijn op zoek naar twee ondernemende HR business partners, één voor Arts en Zorg en één voor het Medisch Contact Centrum, die impact maken en ons enthousiaste team van professionals wil komen versterken.
De standplaats is het hoofdkantoor in Utrecht, maar indien nodig werk je op onze andere locaties. Thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden.
-
Je hebt aantoonbaar WO werk- en denkniveau, minimaal een hbo-diploma op het gebied van HR.
-
Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een complexe, landelijk opererende organisatie die uit meerdere bedrijfsonderdelen bestaat én waar sprake is van meerdere cao’s en arbeidsvoorwaardenregelingen.
-
Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden en gesprekstechnieken en weet jouw boodschap ook schriftelijk helder over te brengen. Ervaring met verandermanagement en/of projectleiding is een pré.
-
Je bent pro actief, deskundig in je vak en schakelt gemakkelijk tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau. Als het moet sta je stevig in schoenen met behoud van je goede relatie.
-
Het HR-vak is je passie, je houdt jezelf continue op de hoogte van de actuele ontwikkelingen en wil jezelf blijven ontwikkelen qua kennis en vaardigheden.
We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:
-
Een bruto maandsalaris tussen € 3.879 en € 5.600 op basis van een 38-urige werkweek in schaal 8 of 9 conform cao Huisartsenzorg.
-
Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld.
-
In eerste instantie teken je een tijdelijk contract, waarbij we natuurlijk de intentie hebben om langdurig met elkaar samen te werken.
-
Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 20 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg Groep.
-
Gezellige events zoals ons jaarlijkse bedrijfsuitje en onze wintersporttrip.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Hester van Beek, Teamleider HR Advies, op 06-21565684 of via hvanbeek@artsenzorg.nl.
We zijn op dit moment uitdrukkelijk niet op zoek naar tijdelijke invulling. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
We sluiten de vacature zodra we een passende kandidaat hebben gevonden.
Solliciteren
Leuk dat je interesse hebt in deze functie!
Kennismakingsgesprek
Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.
Vervolggesprek
We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.
Arbeidsvoorwaardengesprek
We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.
Contractaanbod
We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.
Start je nieuwe baan
Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!