Als praktijkmanager heb je een veelzijdige baan en ben je de spil van de praktijk en houd je overzicht over de verscheidenheid in taken die je hebt. De eerstelijns (huisartsen) zorg is namelijk voortdurend in beweging. Daarom zoeken wij een praktijkmanager die als onderdeel van het team, dicht op de dagelijkse praktijk, de collega’s optimaal ondersteunt in de patiëntenzorg, de bedrijfsvoering en het personeelsmanagement. Als echte verbinder zorg jij voor een goede samenwerking tussen de verschillende zorgdisciplines in het gezondheidscentrum. Je hebt een luisterend oor, signaleert knelpunten en draagt zorg voor een goede werkverdeling. Je takenpakket is breed en bestaat o.a. uit planning en roostering, facilitaire zaken, financiële zaken, kwaliteits- en innovatie projecten en in- en externe samenwerkingen. Wij werken met zelforganisatie, dus je trekt niet al het werk als vanzelfsprekend naar jezelf toe, maar je geeft teamleden die dat willen de ruimte om een rol te nemen in de praktijkvoering.
‘Goede toegankelijke zorg voor iedereen’ is onze purpose.
De afgelopen 10 jaar is Arts en Zorg uitgegroeid tot de grootste eerstelijnszorgorganisatie van Nederland. Met ruim 20 gezondheidscentra en 550 collega’s bieden we zorg aan 200.000 patiënten.
Je zal op één of meerdere huisartsenpraktijken in regio Den Haag en/of Rijswijk werkzaam zijn als praktijkmanager. Het Team Praktijkmanagers van regio Zuidwest Nederland kijkt uit naar je komst. Dit team werkt nauw samen aan projecten, stemt regelmatig processen met elkaar af en als je even vastloopt kan je altijd bij een van je collega’s terecht.
De praktijken bestaan uit huisartsen, doktersassistenten, praktijkondersteuners somatiek, praktijkondersteuners GGZ en een diëtist. De praktijken kenmerken zich door dynamiek, zelforganisatie en intensieve zorg. We spelen graag tijdig in op nieuwe ontwikkelingen en veranderingen om de zorg toekomstbestendig te organiseren. Arts en Zorg heeft verschillende ondersteunende diensten. Bijvoorbeeld op het gebied van HR, ICT, financiën en business intelligence. De collega’s op het hoofdkantoor in Utrecht helpen je graag bij vragen en uitdagingen die je hebt.
Voor deze veelzijdige en uitdagende functie zoeken wij een collega die inspirerend is en hands-on is ingesteld:
- Je bezit minimaal hbo werk- en denkniveau met aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van (verander)management, organisatie en coachend leidinggeven.
- Je hebt ervaring of aantoonbare affiniteit met de zorg.
- Je bent een enthousiaste, betrokken teamspeler die op een niet hiërarchische manier leiding kan geven.
- Je bent zelfstandig en organisatie-sensitiviteit, met van nature aanwezige competenties op het gebied van people-management.
- Je hebt ervaring met sturen op financiële en kwalitatieve doelen.
- Je bent flexibel, stressbestendig en doortastend.
We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:
- In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor 24 tot 32 uur per week. We hebben natuurlijk de intentie om langdurig met elkaar samen te werken. Met aandacht voor de werk-privébalans en mogelijkheid tot hybride werken.
- Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling door aandacht en coaching.
- Een bruto maandsalaris tussen € 3878,- en € 5074,- op basis van een 38-urige werkweek in schaal 8 conform cao Huisartsenzorg.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% én 8% vakantiegeld.
- Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 10 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg Groep.
- Een fijn en betrokken team én veel leuke andere collega’s die je kunt leren kennen tijdens bijvoorbeeld borrels, de jaarlijkse wintersporttrip en andere personeelsactiviteiten
Ook zzp’ers nodigen wij van harte uit om te reageren op deze vacature.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem contact op met Marlies Voogt 06 21 46 60 33 of Ariën Vos 06 25 36 76 34.
We sluiten de vacature zodra we een passende kandidaat hebben gevonden.
Solliciteren
Leuk dat je interesse hebt in deze functie!
Kennismakingsgesprek
Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.
Vervolggesprek
We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.
Arbeidsvoorwaardengesprek
We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.
Contractaanbod
We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.
Start je nieuwe baan
Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!