Jij als medewerker servicedesk ICT ontzorgt gebruikers door het leveren van telefonische en online eerstelijns support op het gebied van systeemapplicaties, kantoorapplicaties, medische applicaties, gebruikersapparatuur, printers, VoIP telefonie en ICT-netwerken. Je bent verantwoordelijk voor de registratie, administratie, coördinatie en de opvolging van eerstelijns incidenten en standaard wijzigingen.
Daarnaast ondersteun je in het up-to-date houden van beheerdocumentatie, handleidingen, databases (CMDB) en de knowlegde base. Je werkt daarbij nauw samen met jouw team en schakelt waar nodig met externe partijen en of collega’s.
De Arts en Zorg Groep biedt zorg vanuit gezondheidscentra verspreid over het land, werkt aan digitale oplossingen voor de toekomst en levert zorg in opdracht. Bijvoorbeeld huisartsenzorg op ieder asielzoekerscentrum via Gezondheidszorg Asielzoekers, arrestantenzorg en samen met Zorgverzekeraar DSW zijn we de uitvoerend verzekeraar voor alle actieve militairen in Nederland.
De werkzaamheden zijn gedeeltelijk vanuit huis te vervullen, waarbij werken op het hoofdkantoor in Utrecht wordt gestimuleerd.
- Je bent in het bezit van minimaal een afgeronde MBO ICT opleiding op niveau 4 en je hebt ongeveer 5 jaar relevantie werkervaring op een ICT helpdesk.
- Je beschikt over een ITIL certificering (v3 of hoger).
- Je hebt een Microsoft certificaat zoals AZ-900, AZ-104, MS-100, MS-101, MS-900, MD-100 en / of MD-101.
- Je beschikt over basiskennis over ICT netwerken (oa. IP, TCP, UDP, UTP, ICMP, DNS, DHCP, (S)FTP, MAC adressering, subnetten).
- Ervaring met tools als Zabbix en Topdesk is mooi meegenomen!
- Je herkent jezelf in de volgende kerncompetenties: geduldig, service- en klantgericht en probleemoplossend, analytisch, leergierig en communicatief sterk, stressbestendig
We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je ervoor terug:
- Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling door aandacht en coaching.
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.683,00 en € 3.641,00 op basis van een 38-urige werkweek in schaal 5 conform cao Huisartsenzorg.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% én 8% vakantiegeld.
- In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor 32 tot 38 uur per week. We hebben natuurlijk de intentie om langdurig met elkaar samen te werken. Met aandacht voor de werk-privébalans en mogelijkheid tot hybride werken.
- Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 10 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg groep.
- Gezellige events zoals ons jaarlijks bedrijfsuitje. En natuurlijk onze scholingsdag en wintersporttrip.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Dirk Erven (ICT manager) op 06 19 62 05 56.
Solliciteren
Leuk dat je interesse hebt in deze functie!
Kennismakingsgesprek
Tijdens dit gesprek maken we graag kennis met je.
Vervolggesprek
We leren je graag beter kennen en gaan dieper in op je capaciteiten en motivatie.
Arbeidsvoorwaardengesprek
We bespreken de formele zaken zoals het salaris, reiskostenvergoeding, vakantiedagen en meer.
Contractaanbod
We doen je een contractaanbod en checken de door jou opgegeven referenties.
Start je nieuwe baan
Welkom bij onze organisatie en veel werkplezier!